ח"כ איציק כהן ברכבת הקלה: "צריך להביא את התל אביבים שיתרשמו מהתוצאה"

    אתר קול חי No Comments on ח"כ איציק כהן ברכבת הקלה: "צריך להביא את התל אביבים שיתרשמו מהתוצאה"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר האוצר ח"כ הרב יצחק כהן הגיע לסיור מקצועי ברכבת הקלה בירושלים במהלכו קיבל סקירה ממנכ"ל סיטיפס ירון רביד בדבר המתרחש ברכבת הקלה ובכלל זה על השינויים החיוביים שהכניסה הרכבת לירושלים בכלל ולמערך התחבורה בפרט. רביד הציג בפני כהן את מרכז התפעול והאחזקה וכן את הפעילות בחדר הבקרה האחראי על ניהול השליטה במתרחש לאורך תוואי הרכבת הקלה.

    אל סגן שר האוצר הצטרפו צוות עוזריו הבכירים ובהם תא"ל במיל' מהרן פרוזנפר ואיציק לוי. שקיימו פגישה מקצועית בהשתתפות ירון רביד מנכ"ל הרכבת הקלה, הגב' לליב ברעם אלקיים סמנכ״לית הכספים בסיטיפס, אלכס קרוסקין סמנכ״ל ההנדסה ועוזאל ותיק דובר הרכבת הקלה.

    מנכ"ל סיטיפס ירון רביד ציין כי כיום נוסעים בממוצע כ-140 אלף נוסעים מידי יום ברכבת הקלה, נתון שצפוי כמובן לצמוח משמעותית לאחר השלמת תוכנית הארכות הקו לבית החולים הדסה עין כרם ולשכונת נווה יעקב. עוד הוסיף רביד כי "בחודש האחרון השקנו תוכנית תדירות חדשה במהלכה ברוב שעות היום תדירות הרכבות עומדת על 6 דקות בלבד".

    סגן שר האוצר הרב יצחק כהן התרשם מהסיור ומפעילותה רחבת ההיקף של הרכבת הקלה וציין לטובה את המהפכה שחוללה הרכבת בירושלים כשהוא מדגיש כי ישמח להמשיך ולעמוד לימין הפרויקט במטרה לקדמו ולהרחיבו.

    בהתייחס לפרסומים הרבים סביב פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב אמר כהן : "צריך להביא את התל אביבים לרכבת הקלה בירושלים ולרחובות בהם היא עוברת, שיראו את הטובה שצפויה לצמוח להם בסופה של הדרך".



    0 תגובות